miércoles, 9 de abril de 2008

blog didaktioei buruzko ariketa

Oraingo ariketa honetan, blog didatikoei buruz, blogak irakaskuntzan edota aplikazio didaktikoei buruz, besteak beste, hitz egingo dut.
Blogak, web orrialde dinamiko sinple bat da eta hainbat ezaugarri ditu:
- mezuak orden kronologikoak azaltzen dira, hau da, azkenak lehenak dira
- mezu gutziak ezin direnez lehenengo orrian azaldu artxibategi batean gordetzen dira
- mezuetan, bizitariek iruzkinak uzetko aukera dute, blogari eta bisitari arteko elkarrekintza handituz
- mezuak oso azkara batez jasotzeko aukera dago.
Gero eta gehiago entzuten dugu klasean blogen erabilpena irakaskuntzaren atal positiboa eta eraginkorra dela gazteak euren lanak entregatzeko edota motibatzeko tresna egokia bezala erabiltzen baita. Gainera, teknologia berrietan hezteko aukera eman du. Irakasleak lanak fotokopiatu beharrean blog -ean zintzilikatzeko aukera dago (moddlen bezala). Abantaila bat dago eta zera da: apunteak, gauzak automatikoki ordenatzen direla, lehengoak jarriakoak zaharrenak izanda. Blogaren bitartez irakasle-ikasle edota bisitarien arteko interakzioa bultzatzu egiten du. Esan bezala, blogak, beste komunikazio tresna bat izanik, elkarrekintza handiko komunikabide bat bezala erabili daiteke.
Aurretik aipatu dudan moduan, blogen erabilpena irakaskuntzan gero eta ugariagoa da, (begiratu bezala Iñaki Larrea Arrasate-Mondragoneko irakasleak esaten duena: ). Irakaskuntzan ez ezik, enpresetan ere bultzatzen ari da komunikabide mota hau, adibidez; bezeroekin harremanetan jartzeko, lan esparruan komunikazioa eta harremanak indartzeko...
Blogak sortzea oso ariketa erraza da. Hainbat helbide daude horretarako: http://blogari.net/; http://blogger.com/ edota http://blogak.com/

No hay comentarios: